Uppsats om Thailand

Schaa!!!

Sitter i klassrummet och väntar på att engelska lektionen ska börja. Vi ska nämligen bestämma ett ämne som vi ska skriva en uppsats på och därefter ha en redovisning för hela klassen. Det ska bli kul. Jag bestämde mig för en stund sen. Jag ska skriva om turismen i Thailand, vet inte riktigt vad jag ska börja än. Jag tänkte iallafall ta med dom mest kända ställerna som man åker till med mera. Jag hittade en bra hemsida där det stog fakta om olika städer i Thailand men jag behöver mer, jag behöver även mer bilder och så. Om någon har något tips om vad jag mer kan lägga till i uppsatsen så vore schysst :) Här kommer hemsidan: Till Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0